Whiskiiiiii



Hmm. Jag är nere i en depp nu. Orkar ingenting. Vill ingenting. Kan ingenting. Är ingenting. 

Vet inte ens hur jag ska beskriva den här känslan. Vet knappt om jag vill kunna det liksom. Jag vet ingenting. Allt känns bara sämst. Undrar hur livet skulle se ut om jag inte hade något eller någon. Det är mina tankar just nu, livet tomt. Undrar funderar reflekterar. 

Önskar mest att jag inte kände såhär. Det är så oändligt. Att känna så som jag gör. Det tar liksom aldrig slut, även om det ibland känns som att det är över. Det går och går och går. Känslan kanske överlever döden. Jag har ingen aning liksom. Stressar det mig? Kanske. Det ger mig nog ångest. Det orsakar kaos. Känslan som river i min bröstkorg, det är som att svälja taggtråd i en oändlighet. Hur lever jag? Lever jag ens? Har jag vaknat än eller drömmer jag fortfarande? Hur vet jag?
Upp