small step

jag gör evrkligen ignenting vettigt just nu vilket känns lite sådär, borde typ äta något men jag mår lite illa av någon anledning, tror det är för att jag inte ätit något sen jag vaknade men aja, jag fixar det snart. konstaterade att jag inte har något kaffe så det var ju lite ledsamt, gillar kaffe ju. lyssnar på lite musik nu, det känns inte riktigt som att jag lyssnar utan mest bara andas in luft och så råkar det finnas toner i luften, oj det kanske låter lite konstigt men jag menar typ att det är som att jag bara finns i musiken, jag lyssnar inte utan jag finns bara. det känns bra, musik är bra för sånt. musik är bra. 
 
 
 
jag ska försöka bli bättre på att lägga in saker i katergorier också, inte så mycket för min skull egentligen men det känns bra med ordning. lättare att hitta väsentliga saker då om jag skulle få för mig att leta rätt på grejer, vilket jag ibland kan få. men att lägga musik i musikkategorin känns ju ganska logiskt, så det får det bli helt enkelt. 
Musik | |
Upp