approach

idag är det söndag. det har säkert inte undgått någon att det är alla hjärtans dag, om om det nu skulle ha gjort det så varsågod för påminnelsen, haha. jag befinner mig i skolan därför jag fick plötslig målarlust. så nu är jag här i modellverkstaden och väntar på att saker och ting ska torka medan jag lyssnar på musik. det känns bra. hittade ett album tidigare idag som jag verkligen tycker om. nu lyssnar jag på nåt annat franskt elektroniskt som också låter fett nice. 
 
 
annars då? det händer inte så mycket i mitt liv just nu. jag och mattias var ute och filmade superkort igår, det skulle bli nån slags musikvideo men materialet blev tyvärr lite för brusigt för att det skulle kännas bra (enligt mig i alla fall) så vi kanske får gå ut igen nån gång. Det var så himla knasigt igår, det har nästan varit lite vårväder denna vecka och så helt plötsligt snöar det kaosmycket. haha. That's Karlshamn for you I guess. hade inlämning (en liten grej) i fredags också, jag reflekterade om berättande och skrivande som metod vilket känns både och typ. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara utan att det blir världens tankevurpa i nuläget så jag väntar med det till skolan kräver det typ. Nej, men jag orkar inte ta ställning till det nu för det blir alltid fel på något sätt. det känns för definitivt typ. 
Allmänt | |
#1 - - Lili:

Franskt elektroniskt, så himla bra. <3

Upp