It's really going down.

Hej på er! Nu kan man ju faktiskt skriva god morgon utan att folk skrattar åt en. Vaknade för en stund sedan men har mest haft lite ångest över hur jag skulle ta mig upp till köket och fixa kaffe utan att störa städmänniskan som befinner sig där. Jag lyckades i alla fall, bar ner kaffemaskinen och kände mig extra nöjd när kaffet var klart. Heh. 
 
______________________________________________________________________________________________________
 
I måndags hade jag träning och sedan skulle jag hämta upp min mobil som L tagit med sig in till stan. Vi stannade vid centralen ett tag, tog en kaffe på nya Starbucks, ångestade lite över hur ofta och högt de sa våra namn, gick till kulturhuset i isande kyla, gick till hellströms, mötte upp F, gick till Dovas, beställde godisdricka, gick till Lion Bar och ja, sen hem. Spontant är roligast eller hur?
 
 
______________________________________________________________________________________________________
 
Jag ska i alla fall dricka upp mitt kaffe nu, lyssna på lite gosigt medan, och sen gå ner till veterinären med Eddie som behöver tittas till. Planerna efter det är att duscha, föna och göra nåt av håret, svara på mail, åka in till stan och möta P för en fika och sen blir det jobb jobb! Jag är nog lite taggad på den här dagen i alla fall. 
 
 
Upp