The best thing.

Jag älskar verkligen att skriva och att inspirera. Blogga är verkligen någonting som jag tycker är otroligt kul, för jag får göra precis det - utan att någon egentligen dömer mig. Jag får välja själv vad jag ska skriva om, jag får göra lite vad jag vill egentligen och det är så skönt att känna sig fri. Att få välja vem man vill vara, hur folk ska se en osv. Jag kan liksom vara personlig om jag vill (för er som gillar sånt har jag en hel kategori om det som heter My Emotions) och jag kan vara hur ytlig som helst också! Det är verkligen det bästa från två världar. Ibland blir det ju lite inspirationstorka - det får ju vem som helst egentligen - men det som är så skönt är liksom att det inte npgon som ställer några krav som helst! Man blir ju liksom bara positivt överraskad om man kommer in här och det finns nya inlägg liksom. Nej, att blogga är så underbart kul och jag kan lova er att även om det blir lite hackigt, så kommer jag alltid att fortsätta med det här. Puss
Upp