F R E I

Tjena! Jag sitter i Mattias kök och dricker lite kaffe. Har letat fram en massa coola youtubefilmer om en person vi ska researcha lite om så det ska bli kul att sätta igång med det snart. Innan dess tänkte jag ta det lite lugnt med hjärnan, skriva lite blogg, kanske kolla tumblr en liten stund. Ja ni hör, det är ingen stress här inte. Haha. Annars då?
 
Nej inte så mycket har hänt sen jag skrev igår sent på natten. Jag har sovit och sen vaknat. Kanske kollat nåt adventure time avsnitt men annars så är det verkligen inget mer spännande som hänt. Vaknade gjorde jag flera gånger imorse men det gör man ju alltid och sen går man inte upp förrän typ 3 timmar efter den tänkta tiden. Jobbigt det blir ibland asså. Nej, ska försöka hinna med lite tumblr också haha! Puss på er. 
 
Allmänt | |
Upp