Get R E A D Y

Jag har lite bilder från instagram som jag tänkte lägga upp här haha. Har inte så mycket att skriva mer än att jag har glömt lite att bloggen finns hehe. Skrivit mycket analogt, i mina böcker alltså så det är lite därför. Har tagit en liten paus från det digitala för att känna mig lite fri innan skolan börjar haha. men här är bilder!
 
Jag igår, tyckte jag var helt ok supercool haha. Tog en bild och ba aah jag är ju ändå lite cool ibland. 
 
Det här var för en vecka sedan ungefär, kände mig lite hippie och flowerchild så jag tog kort när jag var ute och gick upp mot fridhem med solen i håret och ba wow det är najs ljus. 
 
Här är jag och Tobias på Way Out West, herregud det var precis efter vi sett Tyler, The Creator och gud vad det var ballt haha. Jag var också ball i Tobis keps, och han i min hatt. 
 
Så himla härlog bild, blir så glad av den varje gång. Längtar nästan lite tillbaka till WOW. Haha. 
 
 
Upp