Today is a beautiful day.

God morgon på er! Idag är det fredag, vilket innebär en massa pepp inför helgen. Jag har inte överdrivet mycket planer, men ska fira Edwards hemkomst på lördag så det blir roligt! Ska städa hela dagen, hälsa på pappa på sjukhuset också, så det är en lugn dag. Om jag skyndar mig med rummet hinner jag nog vara ute i solen, vilket hade varit väldigt skönt, så får man lite färg! Mamma har bokat in en resa till Cypern över midsommar, så måste se till att grunda färgen så jag inte bränner mig så sjukt mycket. Det är mellan 30-35 grader där, så eh. Min hud kommer verkligen att dö. Haha. Känner mig lite ringrostig med hur man skriver inlägg, men jag antar att jag bara övertänker allt. Det blir nog bra snart! Hoppas ni får det fint idag, ska försöka uppdatera lite mer senare. Puss
 
 
 
 
 
Upp