Looking for freedom.

Sitter i skrivande stund och suktar efter chokladen som min mamma precis gav mig. Är egentligen inte sugen alls, men det blir lätt så att man vill ha något bara för att det finns tillgängligt. Det har varit en fin dag idag, trots att jag sov bort merparten av den. Vaknade till fin utsikt och sol. Tog en dusch och blev sprallig, hoppade runt på gatorna i abrahamsberg, hade träning, stressade till ett event i Kungsträdgården, åkte hem och nu är jag här. Mätt och belåten. På korv stroganoff, inte choklad. Det finns verkligen en massa fint som jag gör på dagarna, och allt blir bara så himla mycket bättre av det fina vädret som Stockholm bjuder på. Önskar att jag var bättre på att ta bilder men eftersom jag ännu inte orkat rensa datorn och min externa hårddisk så finns det liksom ingen mening typ. Eller jo det är klart, men ni förstår kanske. 
 
Så här känner jag för livet just nu, att jag bara ska köra på, göra det som gör mig glad och tänka mindre på allting. Bara vara. Det blir lättare och lättare, men ibland faller ner några steg (fick lite smärre ångest, tillbaka - tillbaks vänta vad använder man, nej jag skriver ner istället fan). 
Upp