There is so much confusion in all these illusions.

Så jag lägger upp lite onsdagsinpiration till mig själv men även till er som känner att det är mysigt med lite inspo. Kom precis hem från veterinären med Eddie och där konstaterades det att han har någon slags allergisk reaktion som typ slagit ut hela hans system. Så ja, det var ju najs. Men han ska få medicin nu och blir förhoppningsvis mycket bättre snabbt! Lyssnar nu på musik och funderar på om jag kanske borde sluta chilla i min soffa och istället duscha. Problemet är bara att vi har en kvinna som städar uppe så jag kan inte göra det. Då blir det mer chilling och mindre dusching liksom. Förlåt förresten att jag inte lägger upp så roliga bilder på mig eller folk i min omgivning, har inte varit så bra på att fota men kanske borde bli lite bättre. Jag har dock en massa bilder från cheerleadingen men det kanske inte är så kul att alltid kolla på det. Ska fundera lite med vad jag ska göra åt situationen. 
Upp