Long time no see.

Hej. Jag ber om ursäkt till er som kontinuerligt går in på bloggen här och har fått bemötas av samma gamla inlägg om whatever. Jag är tillbaka nu, med ett nytt inlägg haha. Yay. Min nuvarande situation ser ut som sådan, det är storm i Karlshamn, Klass II varning enligt SMHI och alla har haft panik. Stormen är rätt lugn alltså, så det är ju skönt. Ligger i sängen en lördag klockan 15:41 och dricker kaffe och bloggar. Det börjar bli mörkt redan, hoppsan haha. Jag ska städa mitt kök vid nåt tillfälle, det ska bli klart innan kvällen så jag borde väl kanske sätta igång med det typ nu, men vill helst äta först och kanske, bara kanske, titta på nåt avsnitt av New Girl. Hehe. Åh. jag hoppas att ni har det bra, kanske kikar in här om en liten stund igen, Puss. 
 
 
// Inte säkert att någon förstår men jag var inne på tumblr för första gången sedan incidenten idag, det var underbart och jag blev nästan tårögd. Bilden kommer från tumblr, jag är vinnaren. Stupid My LIttle Pony... //
Allmänt | |
Upp