Hej!

Åh. Jag har inte haft sån där otrolig livsork på sistone, vet inte riktigt vad det beror på men jag är i alla fall alltid 100 % stressad 24/7. Jag gör ju liksom ändå ingenting?? Eller jo, jag måste verkligen sluta med sånt där tjaffs, jag håller visst på med saker, men kanske inte lika mycket som alla andra håller på med. Jag har tillsammans med Andrew (en cheer-kompis till mig) startat upp en cheersektion hos Brommagymnasterna nyligen, eftersom Dynamites ville gå sin egen väg. Det har lett till att jag är konstant i telefon och uppkopplad på mailen. Så har mitt liv sett ut de senaste veckorna. Underbart kul. Nej men alltså det är faktiskt otroligt spännande och roligt att få vara med och starta upp någonting från grunden och se till att allt sköts på rätt sätt, så som jag vill! Detta är i alla fall mitt heltidsjobb nu för året och jag ser verkligen fram emot alla äventyr! Här är ett utkast (som troligen kommer bli slutloggan) som ni kan få se. 
 
Vad tycks? Episkt va? ;) 
Allmänt | |
Upp