Just let me know.

tog en halvrandom bild på mig idag. alltså ni ska veta hur tråkigt jag har det just nu, jag vet inte ens vart jag ska ta vägen och jag är SÅ SUR att jag inte har en laddare till min skoldator för jag glömde den i skolan för det innebär att jag inte har en bärbar dator med word och det är ganska jobbigt för den enda stationära datorn som jag får använda står liksom på golvet för vi skulle slänga mitt skrivbord. Jag kan ju visserligen flytta ned den till källaren och skrivbordet som är i mitt nya rum men jag är inte så säker på att det finna internet och jag orkar helt ärligt inte hålla på att dra runt en massa sladdar och sånt. men jag borde verkligen göra det för annars kommer jag att dö. inte dö bokstavligen men nästan, jag kommer bli hatad av min familj och de kommer aldrig prata med mig någonsin igen och det är ju nästan samma sak som att dö. VARFÖR ÄR JAG SÅ SJUKT PISSIGT BAJSDÅLIG PÅ ALLTING?!?!
Upp