Jag på sistone.

Om man bortser från det faktum att mitt ansikte ser lite skevt ut (jag har huvudet på snedden och ler lite konstigt) så kände jag mig väldigt fin den där dagen. Jag hade en slickad toffs vilket jag tycker är sjukt snyggt, men jag har aldrig riktigt känt mig trygg i det eftersom jag har lite udda huvud- och ansiktsform. Dessutom är mina öron lite udda formade, men ja - kroppskomplex har vi alla! Dessutom lyckades jag så otroligt bra med mina ögonfransar, det syns inte så mycket på den här bilden men OJ vad jag verkligen lyckades. Mina ögonfransar kändes sååå långa och fräscha. Kände mig inspirerad av typ 50-talet då jag hade en blommig och vippig kjol på mig. Den dagen var bra, mycket bra. Visst är det sjukt att en så ytlig sak som en outfit, ens smink eller hår kan avgöra om dagen blir bra eller dålig? Det tycker jag i alla fall :)
 
 
Upp