School of Life.

Efter att jag unnade mig lite egentid igår så bestämde jag mig för att kolla på en film. En sån där dålig och lättsam film som egentligen inte är till för något annat än att tillfälligt underhålla en. School Of Life hette den filmen som jag valde att se (finns på Netflix för er som har det). Jag är inte känd för att någonsin välja bra filmer (Karl, min pojkvän blir ständigt förundrad över hur många bra filmer jag har missat) så därför är jag nog inte den mest pålitliga källan, så att ni tänker på det när jag skriver om filmer. Jag blev positivt överraskad av denna film, mest för att jag vid slutet av den grät en ensam tår. Jag är så otrligt känslig men jag menar - Ryan Reynolds är snygg och ja... Jag ska inte avslöja något men om ni någon gång är uppe sent in på nattens småtimmar kan jag säga att den här kan hålla i er hand i mörkret. 
 
Filmer | filmer, filmtips, movies, personligt, recension, text, tips | |
#1 - - Alice:

sv: den besökte jag inte, ligger den i usa?

Svar: Ja den ligger vid Soho ungefär! :)
Cecilia Barry

#2 - - Alice:

sv: okej, nää där var jag inte ^^

Upp