Pump It!

Phuu vad jag är trött! Jag var ute med Mahlet för ett tag sedan och powerwalkade i lite mer än en timme, sedan kom jag hem och körde ett köttigt arm och ben pass. Jag är så gott som död vid det här laget - men det känns bara bäst! Har verkligen saknat att träna såhär, jag mår så himla bra av det. Ska bara skära ner på onyttigheterna sen blir kroppen nog dunderglad! Hur har er dag varit? Vädret har ju kanske inte varit det bästa (första halvtimmen var det regn när vi gick)... 
En bild på min frukost, lite random sådär men ja. Här har jag turkisk yoghurt, hallon, valnötter, linfrön, bovete-flingor och lite honung. Underbart att äta på morgonen! Juste - jag gick en intensiv powerwalk/lättjogg på morgonen innan jag åt så jag har verkligen varit och rört på kroppen idag! Hoppas det håller i sig, men det har det ju gjort nu i snart 3 veckor så det borde bli bra! Puss på er!
 
#1 - - Isabelle:

Gud så gott det ser ut :)

Upp