Goodmorning Sunshine

Godmorgon på er! Det var längesen jag var uppe såhär tidigt, men jag antar att det blir så när man måste ta in alla småprylar nere i nya rummet för att folk ska komma och slipa golvet. Förstår ni hörni - det här är sista saker som händer innan jag flyttar ner allt jag äger dit! Sängen och min fåtölj... ja allt! Jag är verkligen peppad men samtidigt lite sentimental eftersom mitt gamla rum var så fint och jag har så många underbara minnen där. Det är så stor skillnad mellan stilen på båda rummen, det nya är verklige vitt, stort, ljust, öppet och fräscht medan mitt gamla var litet, gosigt, mysigt och pittoreskt. Jag hade snedtak på det gamla och det liksom gav rummet en väldigt trevlig känsla men samtidigt var det också det som gjorde rummet i sin helhet väldigt litet. Jag lovar att visa bilder på allt, jag måste bara få allt att se skapligt okej ut. 
 
Hoppas ni får en fin tisdag, själv ska jag mest sitta hemma då jag måste vänta på dessa golvkillar... Det är ändå lika bra eftersom jag har tusen saker som jag måste göra, cheersäsongen drar igång om mindre än en vecka och jag är verkligen så taggad! Ni är bäst, glöm aldrig det. 
 
 
#1 - - madelein:

åh tack! älskar lite mer spontana bilder :)

#2 - - Josefine:

vilka inspirationsbilder! :)

Upp