onödigheter.

godmorgon! Visserligen vaknade jag för ett bra tag sen men jaja. Idag är det soligt, det gör mig så himla goseliglad. jag har precis haft religion och vi har kollat på en film. vi var 4 st på lektionen idag för alla de andra hade matte nationella. så det var lite roligt och onödigt. jag har på mig en klänning idag, från hm. den är puderrosa och fin. sen har jag converse. och mina grymma solbrillor. jag hoppas att mattebarnen slutar snart för jag har lite tråkigt här i min ensamhet.
Idag åker mina kära barn till borås och ska tävla. jag saknar dem redan. åh. jag hoppas verligen att det går bra och att alla mår bra och är fina. det kommer gå bra, jag får intala mig det och hoppas innerligt på det bästa. nej nu ska jag ut från det här klassrummet och sätta mig i solen. Puss!
Upp