Everybody has a soul

 

Ni vet sån där musik som bara får en att känna sig som en så himla mycket bättre person? Charice är ganska bra på sådana låtar, man känner att världen är en hoppfull och vacker plats och att man själv som individ är oövervinnerlig. Nu är det bara 50 minuter, sen ska vi landa. Jag sov och lyssnade på musik efter förra inlägget i ca tre timmar. Folk runtomkring mig blev lite irriterade typ på klickrandet på tangentbordet. ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS VI KOMMER AV DET HÄR FLYGPLANET.

 

Jag och mamma har planerat lite om vad vi vill göra, jag tycker att det är så gosigt att prata med henne om allt. Det är skönt att känna att man kan göra det, liksom prata om allt. Kanske inte precis, precis allt men ni förstår vad jag menar. Hon finns där för mig och det känns bra. Hon ger mitt hjärta en liten paus liksom.

Kärlek.

Allmänt | |
Upp