Crying outside.

 
I brist på nya bilder får ni en urgammal på mig från resan till Dubai då vi simmade med delfiner!
 
God eftermiddag på er allesammans. Läsare från VRG - Snart är det JULLOV! Hur taggad är man inte på det då? Jag kan inte direkt säga att jag är så dundertaggad eftersom jag är hemma sjuk men man är väl ändå lite glad! Jag är som sagt fortfarande hemma dubbelvikt, eller nej faktiskt inte! Jag har mått ganska bra idag faktiskt, förutom extrem trötthet bara... Jag har en del saker jag måste få gjort idag, jag började ju rensa min garderob igår så det är läge att det blir klart idag så ag slipper leva i en gigantisk klädhög. Dessutom måste jag filma lite på en film och sedan redigera den. Dessutom måste jag plugga teori, och betala lite räkningar. Sen fick jag mitt arvodesbrev idag vilket är kul! De ska betala ut allt på fredag så det känns bra! Iofs är jag redan klar med alla julklappar, bara lite små detaljer kvar såsom kort och så vidare. Åh, snart är jag i Ramundberget. 
Allmänt | |
Upp